عکس ساسی مانکن قبل و بعد معروفیت

90 دیدگاه برای “عکس ساسی مانکن قبل و بعد معروفیت

  1. سميرا می‌گه:

    هركاري كند باز هم زشت و بد قيافه است
    ميمون هرچي زشت تر بازيش بيشتر

  2. SUM می‌گه:

    بهترین خواننده رپ فارس ، تازه خیلی خوشگل و نازه

    چون به دخترا ……. میگه ………… می سوزه زنگ بزن 125

  3. مهسا می‌گه:

    سلام

    به نظر من هر کار کنه خوشگله من دیوانه وار دوسش دارم هم ستسی هم علیش اگه یه روز اهنگاشوشو نبینم نشنوم دیوونه میشم دوستون دارم

  4. کیمیا می‌گه:

    من با نظر سمیرا جون کاملا موافقم واقعا که همینطوره

  5. arman2009 می‌گه:

    من که دیونه شم مخصوصا مل موش؟؟؟

    اینم ایمل من_hoosinanishtain@YAHOO.COM

  6. فرنوش می‌گه:

    خیلی دوستش دارم

  7. نسرين می‌گه:

    بيشتر اهنگ بخوان.

  8. yalda می‌گه:

    ghiafash mamoolie vali mashala hamchin abruharo bardashte ke dokhtaresham injuri bar nemidare vala
    vali hame doosesh daran

  9. فاطمه می‌گه:

    خوبه جالب میخونه و از فرم خوندنش خوشم میادش.هر چی باشه شاد میخونه دل آدم باز میشه

  10. چیه وس می‌گه:

    اهل رپ نیستم اما از آهنگی که برای کروبی خونده خوشم اومد. باید زودتر می اومد بازار. مطمئنا تاثیرش بیشتر بود.

  11. MIGA می‌گه:

    من فقط عاشق سیگار برگشم

  12. zosdon می‌گه:

    ahangash ghashanghan vali be nazar miad khodesh adame ghashangi nnnnlst

  13. بهنام می‌گه:

    درست زشت ولي همه دوستش دارن قشنگ مي خونه

  14. sahar می‌گه:

    asheghesham dar had laliga

  15. MIGA می‌گه:

    منم عاشقشم در حد تیم ملی

  16. مهربون می‌گه:

    منم دوسسسسسسسسسسسسسسش دارم…..
    عاششششششششششششششششقششششششم…..

  17. سیما می‌گه:

    آهنگاش خیلی قشنگه یه چیز جدید و ابتکاریه دمش گرم

  18. bi taraf می‌گه:

    دوستان ببینید من مثه شما احساسی تصمیم نمیمیگرم قیافش بد نیست ولی نمیشه بگی خوشگل چون به خوشگلا توهین میشه در ضمن اگه یه خورده بیشتر خرجه خودش کنه اون موقعه میشه نگاش کرد.واسه نضره دخترا هم احترام میزارم ولی باید بگم شما که نضره اینطوری میدن عقده دوست پسر دارین که میگید خیلی خوشگله.مرسی

  19. bi taraf می‌گه:

    agha mehdi inja ham dast az chaplosi dokhtara bar nemidari to adam bebin bozorgi nabayad vase khodet nazari dashte bashi azat malome ke vase dokhtar khod koshi ham mikoni abroe har chi pesare bordi loos

  20. bi taraf می‌گه:

    sahar khanom shoma midonid aslan laliga chiye

  21. n,jimbo می‌گه:

    من که زیاد خوشم نیومد از قیافش

  22. هيوا می‌گه:

    ساسي خيلي خوشگل و نازه . من كه خيلي خيلي دوسش دارم .عاشقتم ساسي

  23. ساسان می‌گه:

    بابا صد رحمت به ميمون شبيه آلت تناسلي ميمونه!!!!!!

  24. vahid می‌گه:

    man ke kheili dosesh daram ama nemidonam chera khabari az ahange jadid nist

  25. سارا می‌گه:

    صداش از قیافش خیلی بهتره. صد رحمت به صداش

  26. aref می‌گه:

    har ke ahang sasy mankan mikhad be in id pm bede parande_ye_sepah

  27. تینا می‌گه:

    هم چهره اش هم صداش در حد متوسطه…

  28. meysam می‌گه:

    vaghean hichi az rap nemidone bad mige raperam sabkesh aslan rap nist 8/6 hastesh
    azash motenaferam be khater inke vase sorosh ba reza pishro dis dade bod

  29. meysam می‌گه:

    kheli eftezahe mardak sabkesh rap nist mage raperam bayad hamin 6/8 bandari kar kone

  30. ali می‌گه:

    har kas bekhad be sasy khodam chizi bege ba man tarafeh

  31. Bita می‌گه:

    salam
    baba enghad ghiyafe ro melake ghezavat gharar nadin taranehash ke khodaeish adamo sare hal miyare.damesh garme hamin jorisham zahmate ziyadi ro motehamel mishan.sasy hame jore ghabolet darim

  32. فرزاد می‌گه:

    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده!!!

  33. saeghe می‌گه:

    کارش خوبه.روی خیلی هارو کم کرده.مخصوصادخترای فیس وافاده ایرو.

  34. فرزانه خفن می‌گه:

    ساسی مانکن مثل گور کن میونه
    با این حال نا امید نشو آهنگ هات بدک نیست

  35. حنا می‌گه:

    صداش باحالتو مهموني ها اهنگش تكه

  36. مختار می‌گه:

    ساسی استوره رپ فارسه؟؟؟ آخه تموم دافا باهاشن……………

  37. ساناز1365 می‌گه:

    مرگ مادر عزیزشو بهش تسلیت میگم ساسان جان امیدوارم غم اخرت باشه.

  38. ساناز1365 می‌گه:

    کاش میشد اهنگ رپی رو که با خواهرم نوشتم یک جوری براش میفرستادم!

  39. arash می‌گه:

    manam ba nazare BI TARAF movafegham , va azash aslan khosham nemiyad agha mehdi اshoma ham az chablosi dast bardar

  40. arash می‌گه:

    manam ba nazare BI TARAF movafegham , va azash aslan khosham nemiyad agha mehdi shoma ham az chablosi dast bardar

  41. اوا می‌گه:

    من ساسی وحسین وازاهنگ هاشون رو دوست دارم فقط شعرهایی که حسین می خونه خیلی بی ادبانه است ونمی شه تو جمع گوش کرد

  42. lمهرداد می‌گه:

    کارش خیلی توپه

  43. حامد می‌گه:

    دوستش دارم به خاطر کس شعر هاش شکل وشمایلش هم خیلی ضایع است ولی دمش گرم این کس شعر ها رو خوب کنار هم میزاره

  44. حامد می‌گه:

    ولی همین جورادامه بده یه چیزی ازش در میاد یه عده بچه کونی جمع میشن کس شعر میگن اسمش وهم گذاشتن اهنگ اگه راست میگید مثل رضا صادقی بخونید لاوانهای غرتی کونی

  45. حامد می‌گه:

    جمع کنید این مسخره بازیهارو

  46. وحید جمونگ می‌گه:

    واقعاٌبعضیاتون بی سلیقه اید؟؟؟
    این مزخرفات چیه در مورد ساسی مانکن نوشتید عشق است ساسی

  47. سعید می‌گه:

    بهتره بیشتر موسیقیاش به صورت صوتی بیاد تو بازار!!!
    چون قیافه اش افتضاحه.

  48. سميرا می‌گه:

    خواهرم فاطي عاشق اهنگ هاته اما من نه……

  49. rana می‌گه:

    میمون خودتیو…

  50. rana می‌گه:

    ساسی مانکن از همه ی بسرا خوشکل تره بدبخت

  51. شکی مانکن می‌گه:

    سسسسسسسسسسااااااااااااااسسسسسسسسسسییییییییییییی
    دددددددددددووووووووووووسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتت
    ددددددددددددااااااااااارررررررررررررررمممممممممم
    اون هایی که ساسی رو دوست ندارن بهتره برن باافغانی های سر کوچشون یک قول دو قول بازی کنن و با اونا باقالی بفروشن تا شاید به یک نون و نوایی برسن

  52. دنیا می‌گه:

    به نظرمن ساسی مانکن واقعااعتماد به نفس بالایی داره که می تونه بیاد جلوی دوربین وحرکات میمونی انجام بده.

  53. potter می‌گه:

    من که عاشقشم و از سمیرا خانوم هم خواهش میکنم ضرررر نزنه

  54. مریم می‌گه:

    ساسی قشنگ نیست اماشعراش جالبه من عاشق صداشم اونایی که ازساسی یاهرخواننده دیگه بدمیگیداین شخصیت شمارونشون میده این نظراتونوبزاریدبرای خودتون هرکسی درحدخودش خوبه ساسی خیلی خوبی

  55. جواد می‌گه:

    tamami rap khonaye irani zeshtan makhsosan tohi ba on sar godash vali sasi ghashang mikhone man azesh khosham miyad vali zeste man azesh ghashang taram age harfi darin dar miyan bogzarid ba fanosdel

  56. جواد می‌گه:

    vali khodemonin rap khona rozi chan kilo kerm bekhodeshon mizanan

  57. نازنین می‌گه:

    اهنگاش بدنبود تا وقتی با حسین مخته میخوند قیافش نسبت به روزای اولش یه کم بهتر شده ولی صداش خوبه

  58. فرشاد ديجي می‌گه:

    با عرض پوزش خاك تو سر اونايي كه ميگن اين ميمون بهترين رپر فارسه

    رپ فقط ياس و امير قيامت و هيچكس

    امير قيامت 100 تاي اينو ميخوره

    آخه كسي كه شر و ور ميخونه رپره؟

    در ضمن كسايي كه با رپ آشنايي ندارن خفه شن با همتونم

  59. یکی می‌گه:

    خیلی زایه ست

  60. مریم می‌گه:

    بدبخته بیچاره!

  61. نیلوفرعشق ساسی می‌گه:

    هم خودش خوشگله هم صداش جیگره.اونایی که میگن مثل میمونه مطمئنا خودشون عین میمون میمونن وحسودیشون میشه

  62. ستایش می‌گه:

    چقدر شما دخترا زود احساساتی میشین من هم دخترم ولی ادم قحطه خلاصه افتضاست

  63. sara می‌گه:

    man ba nazare meysam movafegham

  64. sara می‌گه:

    ghabl az inke khanande beshe ghiyafasho didin ba in mohaye fer ferish ah ah sabkesham rap nist meysam rast mige sabkesh 6/8 hast

  65. mahboobeh می‌گه:

    ساسی مانکن هم آهنگاش قشنگ و تکه هم سبکش خیلی باحاله قیافشم خوبه تمامه دخترایی که گفتن زشته یا آهنگاش بده دستشون به گوشت نمی رسیده از عقدشون بوده /تمامه پسرایی هم که این نظرو داشتن از حسادتشون بوده چرا چشم ندارید ببینید ..و

  66. mahboobeh می‌گه:

    در ضمن کسانی هم که ادب ندارن کسی مجبورشون نکرده نظر بدن

  67. ُسامی می‌گه:

    سلام به همه دوستان
    الان ساعت سه شبه که این نظر رو فرستادم . مطمئنن همه دوستان واسه خودشون یه نظراتی دارن ولی مهم اینه آخه …….. بهتون داره نمی تونید موفقیت دیگری رو ببینید بی معرفتا

  68. Hossein Mokhteh می‌گه:

    سلام خدمت تمامی دوستان
    لازم نیست این همه خودتونو به جون هم بندازید . من جواب همتونو میدم
    با احترام زیادی که برای ساسی قائلم ولی باید بگم این من بودم که ساسی رو معروف کردم الان منو پس میزنه . آره ما یه روز با هم خیلی دوست بودیم تا اینکه …
    با من تماس بگیرید تا براتون تعریف کنم 09368582475

  69. aboalfzl می‌گه:

    این هارو ولشون کنید بیاید تووب خودم بیشتر حال میده (دارم کاملش میکنم ولی بیاید یه چیز هایی توش هست)

  70. الیزابت می‌گه:

    ساسی مانکن قبل از مشهوریتش زشت بود ولی الان خشگل ترین مرد دنیا است

  71. سروش می‌گه:

    ساسی شماره تلفنت رو به ایمیلم بفرست.

  72. سروش می‌گه:

    ستایش غلط کرد این رو گفت.ساسی بهترین عشقه.

  73. باران می‌گه:

    هیچ چیزی برای معروف شدن نداره
    نه قیافه نه صدا

  74. ارشیا می‌گه:

    من شدیدا با نظر باران موافقم
    اخه ساسی دیگه خر کیه؟ برای همه ی ان هایی که دوستش دارن …. متاسفم.

  75. رضا می‌گه:

    به همه شما دوستان می گم اگه خواستید چهره قشنگ ببیند برید قطعه 52 شهدا ، بعد می بیند که ساسی قشنگه یا اینهایی که عکس هاشون دلم آدم رو در درون خودش فرو می بره ، اینهام از جنس ایران بودند اما ساسی و ساسی ها نبودند تا حالا به چشمهای شهید همت نگاه کردید تا ابروهای مردانه و کمانی شهید سعید کمانی را دید تا حالا نام شهید جواد رضوی و چهره اش را دید برید قطعه 52 شهدا محل تجمع شهدای کربلای 5 ، راستی فکر می کنید صدا و زیبائی همیشگی که اینقدر وقت گرانبهاتون سرش دارید هدر می دید اونچیزی که می مونه نه چهره است نه صدا فقط یه چیزه مرد بودن مردونه زندگی کردن و مردونه مردن … حالا خودتون قضاوت کنید کسی که ابروهاشو اینه زنها برمیدارد مرده ؟ کسی که از حرفهایی که یه زن و شوهر توی رختخواب هم از گفتش بهم شرم دارند مرده ؟ راستی ما دنبال چی هستیم . ژاپن زلزله سونامی رو فراموش کرد اما ما هنوز خشتی مرهم روی دل مردم بم نگذاشتیم

پاسخی بگذارید

