ازدواج دو هالیوودی همجنس‌گرا


شایان ذکر است در مراسم ازدواج این دو، فقط 19 میهمان از جمله پدرو مادر هر دوی آنان حضور داشتند.این دو از سال 2004 میلادی قرار بود با یکدیگر ازدواج کنند، اما منتظر تصویب قانون ازدواج همجنس­گرایان بودند که ماه «می» گذشته به تصویب رسید.
به گزارش «جهان» «آلین دیجینیریز» مجری سرشناس و همجنس­گرای آمریکایی با دختر روسی­تبار «بورتیادو» که او نیز یک همجنس­گراست، ازدواج کرد.

گفته مي‌شود مراسم ازدواج این دو همجنس­گرا در منزلشان در منطقه «بورلی هیلز» درشهر «لس­آنجلس» در ایالت کالیفورنیای آمریکا برگزار شده است.

گفتنی است دیجینیریز 50 ساله که مجری برنامه The Ellen Degeneres Show می­باشد، حدود چهار سال بود که با وي رابطه داشته و دوست بوده است.

شایان ذکر است در مراسم جشن این رفتار غير اخلاقي 19 میهمان از جمله پدرومادر هردوی آنان حضور داشتند.

گفتني است چندي قبل نيز خبرگزاري فرانسه گزارش داده بود كه در پي اعتراض صدها نفر از رهبران مذهبي ايالت كاليفرنيا به ترويج ازدواج هم‌جنس‌بازان و احتمال تصويب قانون ممنوعيت ازدواج اين افراد، «استيون اسپيلبرگ» و همسرش، به منظور مبارزه با چنين طرحي 100 هزار دلار اختصاص داده‌ بودند.

نكته جالب اين بود كه علاوه بر اسپيلبرگ، افراد ديگري چون «براد پيت»، «آرنولد شواتزينگر» و «باراك اوباما» نيز با اين طرح مخالفت كرده و بودجه كلاني را به مبارزه با چنين طرحي اختصاص داده‌ بودند.

گفته مي‌شود كه این دو نفر از سال 2004 میلادی قرار بود با یکدیگر ازدواج کنند، اما منتظر تصویب قانون ازدواج همجنس­گرایان بودند که در نهايت به تصویب رسید.

گفتني است عمل غير اخلاقي و غير انساني همجنس‌گرايي در آمريكا روز به روز رو به گسترش است به طوريكه اين موضوع نگراني بسياري از كارشناسان اجتماعي و مسائل خانواده را در پي داشته است

4 دیدگاه برای “ازدواج دو هالیوودی همجنس‌گرا

  1. همجنس گرا می‌گه:

    غیر اخلاقی دین اسلام است که موجب کشتار و به بردگی کشیده شدن همجنس گرایان و سایر دگر اندیشان بوده.

    • irjavan می‌گه:

      خب همونطور که همه میدونن شعار این تارنما بر آزادی اندیشه بوده و منم نظر ایشون رو تایید میکنم در موضع گیری شما را در رابطه با این موضوع به خودتون واگذار میکنم. مدیر این تارنما

  2. مهدی می‌گه:

    من یک همجنس گرا هستم و چند سال به عقیده شما (گناه بودن این حس) سعی کردم آن را فراموش کنم و با اشک و آه از خدا شفا خواستم نشد سپس باز به عقیده شما (بیماری روانی بودن آن) سه ماه نزد دکتر روانشناس تحت مداوا بودم و در نهایت بدون هیچ تغییری به من گفت تو الان باید خوب شده باشی و چند مدت هم بنا به عقیده شما (بیماری ژنتیکی بودن این حس) تحت مداوای یک پزشک روانپزشک بودم و حالا بدون هیچ تغییر در این حسم باز بنا به عقیده شما (غیرقابل درمان بودن این بیماری) دارم با آن بیماریم ! زندگی می کنم …

  3. ارمين می‌گه:

    من يك همجنس گراي ايراني هستم كه به صورت پنهاني در ايران با پسر مورد علاقه خودم ازدواج كردم البته در مراسم ازدواج ما بيش از صد همجنسگرا حضور داشتن و همينطور پدر و مادر من و همسر نازنينم .خداي محمد اين فرستادهي دروغي و اين سوداگر روح بشرييت خداي وحشي و بي عقل و عدالتي است كه من را اينچنين افريد و در كتاب تروريسم پرور خود به جرمي كه علتش خود اوست وعده مجازات داد اين پيامبر زن باره كه چند زني را در اسلام اورد تا پوششي بر بي عفتي خودش باشد انقدر ديكتاتور بود كه انچه خود از ان لذت نميبرد را بد ميشمرد از جمله همجنس گرايي را

پاسخی بگذارید

