در جست و جوی آزادی…


فکر فرار داره تو ذهنم وول می خوره !

دیگه خسته شدم … هوس پرواز کردم …

دیگه از بودن در کنار این برکۀ مثلا خرم که به قفس بیشتر شبیه ه ، خسته شدم …

ترجیح میدم بر فراز کویر پرواز کنم ، اما فقط پرواز کنم …

می خوام اقیانوس ها رو ببینم تا شاید قدر برکۀ کوچیکم رو بیشتر بدونم …

اصلا میدونی چیه ؟!! فقط میخوام بپرم ! اینکه چی میشه ، دیگه برام مهم نیست !

از امروز … آری … خداحافظ “هم بند” های عزیز من !

.

حالِ من شده شبیه این انیمیشن با این تفاوت که این انیمیشن از چندین جشنواره و فستیوال ، کلی جایزه برده !

پاسخی بگذارید

