کارلا برونی چرا و چگونه عاشق سارکوزی شد؟

کارلا برونی چرا و چگونه عاشق سارکوزی شد؟

زمانی که وی را برای اولین بار ملاقات کرده است، متوجه شده که سارکوزی نام تمامی گل ها را به زبان لاتین می داند و به همین دلیل به وی علاقه مند شده است.

به گزارش پایگاه خبری سی بی اس، کارلا برونی که به زودی فرزند خود را به دنیا خواهد آورد، تمایل چندانی برای گفتگو در مورد بارداری خود در محافل عمومی از خود نشان نمی دهد، زیرا در مورد این مسئله به شدت خرافاتی است.

این در حالی است که این مسئله برای مردم فرانسه چندان اهمیتی ندارد و آنان علاقه ای به دنبال کردن مسئله بارداری برونی ندارند.

بر اساس این گزارش، برونی در گفتگویی با بی بی سی در این باره گفته است: من خرافاتی هستم، بنابراین در این مورد بسیار محتاطانه عمل می کنم. البته چیز زیادی هم برای گفتن در مورد بارداری خود ندارم. زنان زیادی در فرانسه هستند که اکنون در آستانه به دنیا آوردن فرزند خود هستند، بنابراین این مسئله برای مردم فرانسه چندان جالب توجه نیست.

بانوی اول 43 ساله فرانسه در بخش دیگری از سخنان خود می افزاید: بارداری من و به دنیا آمدن فرزندم برای شخص خودم بسیار هیجان انگیز و مسرت بخش است، اما برای دیگران این مسئله یک مورد عادی و پیش پا افتاده محسوب می شود.

برونی با بیان این که نواختن گیتار و مسافرت مهم ترین چیزهایی هستند که او برای آن کارها دلش تنگ شده است، تصریح می کند: بانوی اول بودن برای من چندان مطلوب نیست. تنها زندگی رویایی برای من این است که به شغل خود بازگردم و با خانواده ام باشم. همان چیزهایی که همه افراد خواهان آن هستند.

گفتنی است برونی در مورد علت علاقه خود به سارکوزی گفته است زمانی که وی را برای اولین بار ملاقات کرده است، متوجه شده که سارکوزی نام تمامی گل ها را به زبان لاتین می داند و به همین دلیل به وی علاقه مند شده است.


این نوشته در دسته‌بندی نشده فرستاده شده.

پاسخی بگذارید

